Under Armour

Sportovní americkou značku Under Armour založil v roce 1996 bývalý hráč amerického fotbalu Marylandské Univerzity, Kevin Plank. Ten si přál, po zkušenostech ze svých hráčských let, aby mu nějaké tričko vydrželo déle, než jeden trénink, a také takové tričko, které by nesálo pot, ale rovnou ho odvětrávalo ven z těla. Zaměřil se tedy na vybudování značky Under Armour.

Americká značka Under Armour se nejprve zaměřovala pouze na kompresní oblečení, což je doposud alfa omega sportovní funkční značky UA, ale postupem času začala vyvíjet také v dalších oblastech sportovního oblečení a vybavení. Značka se stala tvůrcem sportovního oblečení - oblečení, které udržuje tělo sportovců nepřehřáté a suché, a to ať už při tréninku, nebo při zápase.

I přesto, že Under Armour nabízí produkty určené pro muže, ženy a mládež, má komplexní systém dělení, který je jasný a srozumitelný. Kolekce HeatGear® je ideální, když je horko, ColdGear® když je zima a AllSeasonGear® když nejsou extrémní podmínky.

Cílem Under Armour je nabídnout komukoli na světě špičkové produkty s námi vyvinutou strukturou látek, exkluzivními vlastnostmi odvodu potu a osvědčenými inovacemi. Základní myšlenkou každého kousku sportovního oblečení je, aby takový kus byl použitelný a velmi příjemný k jakémukoliv sportovnímu pohybu, nebo aktivitě. Profesionální sportovec se nemůže např. v zimním oblečení cítit nabalený jako "medvěd", proto Under Armour vyvíjí každý produkt k dokonalosti. Každý produkt Under Armour dělá něco pro tebe, dělá tě to lepším.